Loading..

Product was successfully added to your shopping cart.





TERAZ DARMOWA WYSYŁKA JUŻ OD 400 ZŁ NETTO !
REALIZUJEMY TYLKO ZAMÓWIENIA HURTOWE!

Brak produktów w koszyku.

Najczęściej zadawane pytania

1. Jak mogę zarejestrować się na waszej stronie?

Rejestracja na naszej stronie jest bardzo prosta. 

W pierwszym kroku, w górnym prawym rogu kliknij Zarejestruj się.

Następnie wpisz wszystkie swoje dane. Pamiętaj o wpisaniu poprawnego numeru NIP - jest to niezbędny krok do dalszej weryfikacji Twojego konta. W innym wypadku, nie będziemy mogli potwierdzić Twoich danych oraz zatwierdzić profilu. Wpisz hasło, następnie powtórz hasło oraz wpisz kod z obrazka, który wygnerował się poniżej i kliknij wyślij. Jeśli nie możesz odczytać hasła, kliknij "odśwież" pomarańczowym kółeczkiem.

Po prawidłowym zarejestrowaniu się na ekranie pojawi się zielony baner. Na podany przez Ciebie mail przyjdzie wiadomość z linkiem aktywacyjnym, który przekieruje Cię na naszą stronę internetową https://vervitas.pl. Jeżeli nie dostałeś maila z linkiem, sprawdź proszę skrzynkę SPAM, lub poproś o wysłanie kolejnego linku.

Jesteś już zalogowany - gratulacje!

Teraz musimy zwerifikować Twoje dane i po krótkim czasie uzyskasz dostęp do swoich cen hurtowych, sekcji Download, dostępnych stanów, możliwości robienia  zakupów on-line oraz wielu innych opcji. Zazwyczaj po 48 godzinach uzyskuje się dostęp do pełnego konta.

W celu szybszej weryfikacji konta, prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 692 858 533, lub u naszych przedstawicieli.

.

2. Jak złożyć zamówienie poprzez waszą stronę?

Aby złożyć zamówienie na naszej stronie, należy się zalogować.

Wybierz interesujące Cię produkty i dodaj je do koszyka.

Następnie przejdź do swojego koszyka. Na tym etapie możesz: kontynuować zakupy, usunąć poszczególne  produkty z koszyka, lub usunąć cały koszyk. Możesz również zaktualizować dodane produkty, lub przejść do płatności. 

Aby to zrobić kliknij czerwony przycisk Przejdź do kasy.

W sekcji Zamówienie wybierz adres płatnika, w przypadku innego adresu dostawy kliknij Dostawa pod inny adres i kliknij Kontynuuj.

Poniżej będzie można wybrać adres dostawy z książki adresowej, lub wpisać nowy. Jeżeli wpisujesz nowy adres dostawy, to Zapisz je w książce adresowej i klinkij Kontynuuj. Po prawej stronie w Procesie zakupowym możesz zobaczyć poprawność wpisanych danych. 

Darmowa dostawa przysługuje do zamówień powyżej 400 zł netto, w innym wypadku doliczone są koszty dostawy w wysokośći 15 zł. Kliknij kontynuuj.

Następnie możesz wybrać formę płatności: pobranie, lub przelew.

Na tym etapie możesz zobaczyć podsumowanie swojego zamówienia.

Poniżej możesz dodać Komentarz do zamówienia.  Jeżeli nie udało Ci się zmienić danych powyżej, poinformuj nas właśnie tutaj o dokonanych zmianach, np. o zmianie adresu dostawy.

Aby przejść do płatności należy zaakceptować Regulamin Sklepu, wyrazić zgodę na przetwarzanie danych oraz kliknąć czerwony przycisk Zamówienie z obowiązkiem zapłataty i potwierdzić komunikat ze Strony Vervitas.

Na Twój adres mailowy zostanie wysłane potwierdzenie zamówienia, ze wszystkimi szczegółami.

Twoje zamówienie zostanie przekazane do realizacji, a w razie jakiś wątpliwości, bądź braków będziemy się z Tobą kontaktować.

.

3. Kiedyś już się rejestrowałem na waszej stronie. Chciałbym się zalogować ponownie i uzyskać dostęp do mojego profilu. Co mam zrobić?

Jeżeli kiedykolwiek rejestrowałeś się na naszej stronie, Twoje dane dalej są zapisane i możesz przy ich użyciu się zalogować.

Jeżeli nie pamiętasz swojego hasła, to nic straconego. Wystarczy kliknąć Nie pamiętasz hasła?, następnie na podany przez Ciebie podczas pierwszej rejestracji mail, zostanie wysłany link z możliwością ustawienia nowego hasła. Wpisz proszę nowe hasło oraz powtórz je i kliknij zaloguj. Jeżeli nie dostałeś maila z linkiem, sprawdź proszę skrzynkę SPAM, lub poproś o wysłanie kolejnego linku.

Jeżeli w dalszym ciągu nie możesz się zalogować, to prosimy o kontakt telefoniczny.

.

4. Ile trwa realizacja zamówienia i wysyłka?

Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu zaksięgowania wpłaty, lub w przypadku wybrania formy za pobraniem lub odroczonego terminu i wynosi zazwyczaj maksymalnie do 24 godzin od złożenia zamówienia.

W przypadku braku dostępności poszczególnych produktów do zamówienia, czas ten odpowiednio się wydłuża.

Termin wysyłki do Kupującego wynosi około 24 godziny, więc klienci mają swoje zamówienia u siebie na drugi dzień roboczy. 

Nasze paczki wysyłamy Kurierem InPost.

.

5. Chciałbym dopisać adnotacje, uwagi do swojego zamówienia. Gdzie mam to zrobić?

Aby dopisać coś do swojego zamówienia, możesz to zrobić wpisując prośbę w Uwagach do zamówienia na dole strony przy końcu zamówienia. Możesz tam ująć np: zmianę terminu, lub adresu wysyłki towaru, chęć skorzystania z promocji, uwagi dla kuriera, itp.

.

6. Czy otrzymam fakturę VAT za zakupione produkty?

Oczywiście, za zakupiony u nas towar wystawiamy dokument sprzedaży w postaci faktury VAT. Faktura będzie wystawiona zgodnie z terminem/pobraniem ustalonym wcześniej na etapie rejestracji, lub z naszym przedstawicielem.

W przypadku chęci uzyskania paragonu fiskalnego, lub innego terminu uprzejmie prosimy o takową informację w Uwagach do zamówienia.

Pamiętaj, że błędne wprowadzanie danych spowoduje wydrukowanie ich na dokumencie, dlatego też tak ważne jest sprawdzenie poprawności wprowadzonych danych.

Wersję drukowaną fakury zawsze dołączamy do wysyłki.

.

7. Czy mogę złożyć zamówienie w inny sposób?

Sugerujemy, aby składać zamówienia poprzez stronę internetową, usprawni to z pewnością cały proces sprzedaży i dodatkowo skróci czas oczekiwania na zamówiony towar.

Oczywiście, można złożyć zamówienie drogą telefoniczną, lub mailową. W tym celu należy przygotować:

- dane firmy (poprawny NIP)

- dokładny adres do wysyłki

- informacja o preferowanej formie płatności (pobranie / faktura terminowa)

- wybrane kody produktów wypisane najlepiej jeden pod drugim oraz ich ilości

- informacje o chęci skorzystania z promocji/ wyprzedaży

- adres e-mail

- koniecznie kontaktowy numer telefonu

Przygotuj powyższe informacje, przed kontaktem z naszą firmą.

Zamówienia można składać pod numerem: 682 858 533, lub mailowo: biuro@vervitas.pl

.

8. Czy mogę zamówić produkty z wysyłką za pobraniem?

Jak najbardziej możesz zamówić towar z wysyłką za pobraniem. Pamietaj tylko o odliczeniu odpowiedniej kwoty dla kuriera.

.

9. Czy mogę odebrać towar osobiście?

Tak, zamówienie można odebrać osobiście w siedzibie naszej firmy:

Ver Vitas

Czarny Las 6C

32-300 Olkusz,

po uprzednim ustaleniu terminu odbioru.

.

10. Czy mogę i w jaki sposób zwrócić wadliwy towar?

Jeżeli uszkodzenie wynikło przez firmę kurierską, to bardzo ważnym elementem jest spisanie protokołu szkody przez kuriera. Każda paczka, którą nadajemy do klienta jest ubezpieczona. W takim wypadku również prosimy o kontakt z naszą firmą.

Jeśli zaś uszkodzenie jest fabryczne, bardzo prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 692 858 533, lub mailowo: biuro@vervitas.pl, w celu ustalenia szczegółów wymiany, bądź zwrotu wadliwego towaru.

Prosimy o poinformowanie nas o uszkodzeniach obrazka, lub o chęci zwrotu towaru najpóźniej 14 dni od otrzymania paczki. Pamiętaj, że warunkiem zwrotu Szczegóły w REGULAMINIE.

.

11. Jak dbać o srebrną powierzchnię obrazków? Jak je czyścić?

Nasze produkty są odporniejsze na odkształcenia mechaniczne i śniedzenie, doskonale odbijają światło, co dodatkowo podkreśla szlachetność srebra. Do czyszczenia wystarczy miękka ściereczka lub ciepła woda, nie zaleca się stosowania środków chemicznych, również tych przeznaczonych do czyszczenia srebra, które mogą zniszczyć wierzchnią warstwę ochronną. 

This site uses cookies. By continuing to browse this site you are agreeing to our use of cookies. Find out more here.
x